Στη μελέτη, με επικεφαλής την Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης, συμμετείχαν 12.409 άτομα, με μέση ηλικία τα 56 έτη, τα οποία δεν είχαν άνοια κατά την έναρξη της έρευνας. Επιπλέον, οι γυναίκες έζησαν περισσότερα χρόνια χωρίς άνοια σε σύγκριση με τους άνδρες, ανεξάρτητα από τον αριθμό των παραγόντων κινδύνου που είχαν. Αντίστοιχα, οι λευκοί συμμετέχοντες έζησαν περισσότερα χρόνια χωρίς άνοια σε σχέση με τους μαύρους συμμετέχοντες. Οι ερευνητές διευκρινίζουν ότι η μελέτη δεν αποδεικνύει ότι η αποφυγή αυτών των τριών αγγειακών παραγόντων κινδύνου προκαλεί την καθυστέρηση εμφάνισης της άνοιας, καταδεικνύει, ωστόσο, ότι υπάρχει ισχυρή συσχέτιση. Επισημαίνουν επίσης ότι εξίσου σημαντικές είναι και άλλες υγιεινές συνήθειες, όπως η καλύτερη διατροφή και η περισσότερη σωματική δραστηριότητα.